vineri, 2 octombrie 2009

E simplu Gigi vreau sa dispari....

Pentru ca altceva nu mai pot spera. Nu te vei schimba niciodata, mai mult, va fi din ce in ce mai rau. M-ai facut sa ma uit la un atat de important meci al Stelei ca la unul amical, iata ca ai reusit ! Ai reusit sa-l indepartezi de iubirea pentru Steaua pe pustiul ce se extazia la fentele lui Marcel Raducanu, la suturile lui Dumitru si ale lui Iordanescu, la loviturile de cap ale lui Sames, pe tanarul care a simtit ca-i pica cerul in cap intr-o noapte de mai 86, pe barbatul matur care, uneori, a pus Steaua inaintea familiei. Asta ai reusit, esti nefast, Gigi. Esti pecinginea ce s-a asternut peste noi, peste toti stelistii. Asa ca nu am ce face, stiu ca nu avem cum sa scapam de tine si ca doar moartea te poate desparti de Steaua, ai spus-o tu insuti, asa ca asta iti doresc, vreau sa mori. Tine cont, Gigi ! Nu i-am dorit moartea nici lui Ceausescu ! Cu toate ca in noaptea de 21 spre 22 decembrie 1989 am fost eu insumi aproape de moarte, de mai multe ori, lui nu i-am dorit-o, stiam ca trebuie indepartat doar de la putere, dar TIE, Gigi, TIE, iti doresc moartea. Pentru ca altfel nu se poate. Nu este crestineste ? Este un pacat ? Nu stiu, poate, probabil, sigur. Dar asta iti doresc, vreau sa mori.

Niciun comentariu: