vineri, 23 octombrie 2009

Impresii de la meci

Ajung in jurul orei 15:30 in preajma Stadionului Steaua cu gandul ca eu impreuna cu alti suporteri stelisti interzisi abuziv pe stadion vom putea intra in stadion pentru a putea lasa la Departamentul de Ticketing din cadrul clubului cererile de eliberare a copiilor contractelor abonamentelor pe sezonul 2008-2009 (pe sezonul 2009-2010 multi dintre noi nu am primit niciun fel de contract, doar o simpla chitanta).

Sun pe un prieten sa aflu unde sunt restul stelistilor pentru a merge cu totii sa lasam cererile. Ma opresc un minut vis-à-vis de stadion pentru a vorbi la telefon. Imediat apar doi jandarmi tantosi cu casti la urechi care probabil se credeau facand parte dintr-un film politenesc american. Pacat ca ii dadea de gol burta. Ne spun mie si prietenului cu care eram ca nu aveam voie sa stationam. Abusurd de astfel, eu nu cunosc vreo lege in tara aceasta in care nu ai voie sa te opresti din mers pe un domeniu public…

In fine, trec si peste asta, cu toate ca jandarmii au indicatii clare sa intre in noi fara niciun motiv. Ma uit in jur si parca sunt pe un camp de lupta. Jandarmi, politisti, civili, dube, masini cu tuburi de apa fac sa nu mai imi aduc aminte pe moment de Templul Fotbalului Romanesc.

In noaptea dinainte partidei am primit un telefon de la un student in care mi se comunica ca 2000 de bilete se vor da gratis pentru studenti, tot ceea ce trebuie sa faci este sa trimiti un mail cu numele, prenumele, CNP-ul si facultatea la care esti. Avand in vedere ca aveam interzis, am trimis si eu mail, pentru a putea continua protestul alaturi de cei care nu au avut interdictie.

Am ajuns la punctul de intalnire alaturi de ceilalti studenti. Stau la coada formata din doua cate doua persoane pentru a putea intra. Se aude un militian care coordoneaza multimea, spunand ca vor intra doar cei care au asupra lor carnetul de student si buletinul. Dupa ce trecem de verificare, ne baga pe toti intr-un tarc pe camp in apropierea stadionului si se incepe verificarea fiecaruia daca este pe lista foarte groasa de studenti. Ajung in fata si stupoare. Sunt interzis. CNP-ul meu este blocat pentru ca am abonament la una dintre cele doua peluze. Sunt student si vreau sa intru la meci, insa nu mi se permite. Iata inca o dovada ca cei care il contesta pe creditorul din fruntea clubului Steaua nu sunt drogati, huligani si betivi.

Jandarmul care m-a verificat in cele din urma, vazand ca sunt interzis, m-a bagat intr-o camaruta de pe campul acela, a predat buletinul si carnetul de student celor care erau acolo si au fotografiat documentele. Intreband de ce fac asta, mi-au raspuns sec: « Pentru a fi in baza noastra de date. Cine te-a pus sa-l injuri pe Gigi, asa iti trebuie. »

Plec in cele din urma vazand ca intra de data aceasta pe poarta aceeia, grupuri de elevi, probabil de clasa a IV-a, a V-a, bineinteles gratis.

Dupa toate cele intamplate, plec dezamagit de la stadion si in mintea mea imi vin cele mai negre ganduri gandindu-ma cum pensionarii de la Peluza Nord, studentii de la Tribuna a II-a si elevii de la Peluza Sud vor striga la unison « Gigi becalii ». Insa surpriza ! Protestul a continuat, nu a fost huiduit nimeni care a protestat, iar echipa nu a fost incurajata deloc, pentru ca cei care au primit biletele gratis nu au nici cea mai mica idee a tot ceea ce inseamna Steaua. Ei au venit la meci pentru ca a fost gratis, pana atunci nu mai fusesera la vreun meci in Ghencea.

Protestul trebuie continuat pana cand vom scapa de aceasta boala, numita Becali. Nu trebuie sa ne lasam batuti cu toate ilegalitatiile care se fac asupra noastra.

Steaua SUNTEM NOI !!! Becali PLEACA DIN Ghencea !!!

Niciun comentariu: