sâmbătă, 17 octombrie 2009

Fanii Stelei prezenţi azi la casele de bilete au acuzat "proasta organizare a clubului"

Stadionul Steaua, azi, ora 9:55. 8 grade Ceslsius afara. Nici o persoana la casele de bilete. Clubul din Ghencea anuntase aseara, la 20:49, pe site-ul oficial, ca tichetele pentru meciul cu Fenerbahce se vor pune in vanzare a doua zi dimineata, la ora 10:00.
Ora 10:05. Primele doua persoane isi fac aparitia la case. Ora 10:08. Inca trei cumparatori sosesc. Nimeni nu isi poate lua bilet. "Sunt abonat la tribuna a II-a, mi-au zis ca nu au discountul pentru abonati setat", se plange unul. "Eu vreau la liber, dar zic ca nu au pretul setat pe bilet", adauga altcineva.

Cei 6 jandarmi de la firma de paza, aflati in apropiere, se apropie de case. "Ce se intampla?", intreaba un reprezentant al fortelor de ordine, care bea un ceai pentru a se incalzi. "Ce sa se intample? Proasta organizare a acestui club! Aia se intampla!", i se raspunde. "Nu avem ce face, trebuie sa asteptati putin. Avem probleme cu softul, dar se va rezolva repede", da asigurari una dintre casierite.

Intre timp, unul dintre cei care ar fi trebuit sa vanda bilete statea pe scaun si isi pusese castile de la iPod in urechi. Din cauza gerului de afara, geamul casei respective era inchis.

"Nimic nou la Steaua, sa vina presa si sa scrie ce se intampla. De ce au anuntat astia ca se deschid casele, daca nu se pot vinde bilete?", se revolta cineva. "Eu am aflat azi-dimineata ca se vand bilete, e normal sa informezi lumea cu doar cateva ore inainte despre asa ceva?", completeaza alt fan.

Se apropie alt cumparator. Are abonament si vrea bilet la peluza. Prezinta abonamentul si cartea de identitate. Dupa aproximativ un minut, se aude vocea din interiorul casei de bilete: "Nu puteti intra!". "De ce?", vine prompt intrebarea. "Sunteti in baza de date, imi pare rau!". Omul isi ia actele si pleaca, bombanind.

Gerul devine si mai apasator.

Un tanar de aproximativ 20 de ani se apropie increzator de cele cateva case goale. Ceilalti il priveau. "Dati-mi si mie, va rog, un bilet la peluza. Uitati actele!", zice el. I se scaneaza abonamentul. "Nu aveti voie! Imi pare rau, sunteti persona non grata". I se intind actele inapoi.

Dupa cateva clipe de uluiala, tanarul le ia si da sa plece. Are probleme la unul dintre picioare. "Asa arata un huligan? El? Care abia poate sa mearga?", murmura unul dintre fanii prezenti. "Uitati-va, am legitimatie de student! Sa nu zica domnul Becali ca nu am ocupatie. Mie nu imi mai dau voie in Ghencea, am interzis!", se plange tanarul care tocmai fusese respins. Zgribulit, pleaca si el.

La 10:43, calculatoarele caselor primesc un restart. "Sa-si dea Becali, Argaseala, Durbac si toti aia de acolo un restart!", zice nemultumit unul dintre fanii care indurasera frigul. Se mai apropie inca un grup de 3 persoane. La 10:46 s-a vandut primul bilet.

Niciun comentariu: